Mobiele dienst,

hoe gaat dit praktisch in zijn werk?

 

Geachte heer/mevrouw

 

U bent klant in een instituut dat met mij samenwerkt.

Dan hebben zij een goede keuze gemaakt. Ik kom elke 2 maanden langs op vastgestelde data. Meestal ben ik aanwezig gedurende 4 uur of meer, afhankelijk hoeveel klanten er moeten behandeld worden. Niet elk instituut zal al mijn diensten aanbieden. Er moeten ook voldoende klanten zijn voor de desbetreffende specialiteit, voor permanente make-up, minimum 2 klanten, laserontharing minimum 4 klanten.

Een nadeel van een mobiele dienst is wel dat U zich dient vrij te maken wanneer ik langskom. Voor de meeste mensen lukt dat wel om een uurtje te reserveren in hun agenda.

HET INSTITUUT WAAR U KLANT BENT WERKT NOG NIET SAMEN MET MIJ

Dan kan u zich wenden naar het dichtsbij gelegen instituut of U kan Uw schoonheidsspecialiste vragen of zij geen intresse heeft om haar gamma behandelingen uit te breiden.

SCHOONHEIDSSPECIALISTE EN WELNESS CENTRA

U heeft een schoonheidsinstituut, nagelstudio en/of welnesscentrum.

U kan een uitbreiding doen van Uw aanbod behandelingen zonder zelf te investeren. U kan gebruik maken van één van mijn diensten die ik mobiel aanbied of beide specialiteiten. Niks is verplicht! Alles is afhankelijk van het aantal klanten die interesse hebben hiervoor.

Voor U is het interessant als u meer dan één cabine hebt, dan kan U zelf verder werken met uw klanten.

Uw taak is de klanten inlichten aan de hand van de brochures en de infomap, die u krijgt. Maar vooral eerst al eens na gaan of er geen contra-indicaties zijn. Dat voorkomt teleurstelling bij de klant.

Heeft U interesse en wil meer weten hoe dit praktisch in zijn werk gaat, aarzel niet om contact op te nemen.